Quandu si tratta di sacchetti di frutta liofilizzata, u materiale utilizatu deve risponde à certi criteri:
1. Qualità alimentaria: U materiale deve esse sicuru per u cuntattu direttu cù l'alimentu è rispettà e normative pertinenti in materia di sicurezza alimentaria.
2. Proprietà di barriera: U saccu deve avè eccellenti proprietà di barriera per impedisce à l'umidità è à l'ossigenu di entre è di dannà a frutta liofilizzata. Questu aiuta à mantene a qualità, u sapore è a struttura di a frutta.
3. Sigillabilità: U materiale deve esse facilmente sigillabile per assicurà un imballaggio ermeticu è allargà a durata di conservazione di a frutta liofilizzata.
4. Durabilità: U saccu deve esse forte è resistente à i strappi o à e perforazioni per prutege a frutta liofilizzata delicata durante u trasportu è u almacenamentu.
5. Trasparente o traslucidu: Idealmente, u saccu deve permette a visibilità di a frutta liofilizzata à l'internu, permettendu à i cunsumatori di valutà a qualità è l'aspettu di u pruduttu prima di cumprà.
6. Rispettosu di l'ambiente: Cunsiderate sacchetti fatti di materiali sustenibili o riciclabili, prumovendu a rispunsabilità ambientale.
I materiali cumuni usati per i sacchetti di frutta liofilizzata includenu filmi di plastica di qualità alimentaria cum'è polietilene o poliestere, o materiali cumposti chì furniscenu e proprietà di barriera necessarie.
Data di publicazione: 18 di maghju 2023