page_banner

nutizie

Storia di Beyin Packing

Kazuo Beyin Paper and Plastic Packing Co., Ltd (nome cortu: Beyin Packing) hè statu stabilitu in u 1998 è chjamatu Xiongxian Shuangli Plastic Co., Ltd, chì produce principalmente sacchetti di shopping, sacchetti di T-shirt, sacchetti di basura, etc.U tempu vola, i sacchetti flessibili diventanu sempre più populari, pigliamu a pussibilità di sviluppà u nostru mercatu di imballaggi laminati.Dopu avemu impurtatu a prima linea di pruduzzione è stabilisce Beijing Shuangli Shuoda Plastic Co., Ltd Doppu anni di spirimenti è prova, avemu accumulatu riccu spirienza è divintatu a cumpagnia di punta in stu filed è stabilitu Xiongxian Juren Paper and Plastic Packing Co., Ltd. (cunnisciutu cum'è Juren Packing).

Storia di Beyin Packing

Cù l'istituzione di Juren Packing, a nostra cumpagnia hè entrata in una tappa di sviluppu rapidu, finu à chì u mercatu domesticu ùn ci pudia più suddisfà, allora avemu stabilitu u nostru dipartimentu di cummerciale internaziunale, è hà registratu Hebei Ruika Import and Export Trading Co., Ltd per espansione. u nostru mercatu mundiale.Avemu participatu à parechje mostre naziunali è stranieri, cum'è The Canton Fair, Chinaplas, South Africa Fair, Vegas Show, Parma Packing Show, etc. Duranti stu tempu, avemu avutu più di 2000 clienti intornu à 200 diversi paesi è vincenu i clienti generale. appruvazioni.Avemu pensatu chì si mantene per qualchì annu più in quella situazione prima di passà à u prossimu passu, mentre chì avete da cambià quandu ùn ci hè micca scelta.Cina hà stabilitu a Nova Area di Xiong'an in 1st April, 2017, induve a nostra fabbrica situata à.Esse o micca esse, hè una quistione.Avemu cunsideratu s'ellu si dissolve a fabbrica per esse una sucietà di cummerciale sana o si move a fabbrica in una altra pruvincia.Dopu à ghjorni di pensamentu è inchiesta in diversi lochi, avemu decisu di custruisce a nostra nova fabbrica Kazuo Beyin Paper and Plastic Packing Co., Ltd in a pruvincia di Liaoning, un bellu locu cù un spaziu più largu è una pulitica megliu in 2017. In a nova fabbrica, chì copre una superficie di 36000 metri quatratu, avemu 5 novi attelli muderni, più di 50 linee di pruduzzione, stampa avanzata, laminazione è macchine di taglio.Semu assai fieri di dì chì avemu sopravvissutu, è sviluppatu in un modu megliu cà prima.

Avà, pussedemu a nostra fabbrica, u dipartimentu di vendita, u dipartimentu di R & D, u dipartimentu di cuncepimentu, u dipartimentu di serviziu, etc., cù più di 200 persone, è u nostru scopu hà cambiatu da guadagnà soldi in creà una vita megliu per u nostru persunale, furnisce un serviziu megliu per i nostri clienti è fà qualcosa di megliu à a sucetà.Pensemu chì pudemu fà, è ùn ci scurderemu mai di vultà da induve ghjunghjemu.

Accoltamu u vostru unitu, ùn importa micca esse u nostru impiegatu, agente, cumpagnu di travagliu, cliente, etc. Ùn esitate micca, faremu un futuru megliu inseme!


Tempu di post: Jul-14-2022